Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 30 april 2011

Mitt solsken

Tänkte vara ute i solen hela eftermiddagen men det tyckte inte Mister smärta. Bäddade ner mig i min säng och tyckte lite synd om mig. Då kom mitt livs levande solsken och kröp in under täcket och sträckte ut sin pälsbeklädda kropp längs min onda arm.

Sen somnade vi tillsammans och sov sött tills jag vaknade  av att mitt manliga sällskap var alldeles svett i pälsen och masade sig fram under duntäcket för att lägga sig tjugo centimeter ifrån mig och fortsätta ha mig under uppsikt. Sen sov vi en timme till.

IMG_0257

Finns inga mediciner i världen som kan mäta sig med Katten Prinsen. 


Därför blir det han som får 

2ad935190eadea9fe7ed803aa933420f
IMG_0194

2 kommentarer:

  1. Det heter duga, att ha en prins att krypa tätt intill! Det är dig väl unnat! Inte så många förunnat med denna tillgång... Hoppas värken släppt lite!
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hellre en prins än en groda... Tack för omtanken och nu mår jag lite bättre igen!!! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥