Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 5 maj 2011

Att sära på benen...


är inte alltid ett nöje för oss kvinnor!!!

 Hos min sjukgymnast är jag varken yngst eller äldst. Men en del övningar är väldigt gymnastiska och ofta kasar mitt långa linne eller tröja upp och jag blottar då hela ändalyktan eller det främre partiet.


 Det här gör att jag känner mig lite obekväm då jag står öga mot öga med en ung fotbollspelare från Landskrona BoIS eller en pensionerad farbror. Då blir jag generad. Kalla mig pryd om ni vill men sådan är jag!

Om det är fler som känner som jag eller tycker om att ha något som går ner om rumpan så tänkte jag visa vad jag har på mig när jag tränar eller power walkar!

Träningsbyxa från 198 kr
hos
CELLBES
Länkadress:
http://click.adrecord.com/?p=96&c=2310


Tantbyxa? Nej, min gudson Linus sambo Sofie tyckte att det liknade ett par tennisbyxor och det är helt okej för mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥