Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 31 maj 2011

Dags att ta fram stekspaden och förklädet...



Vet inte hur jag ska imponera på Gordon Ramsey ikväll för min kok-konst är inget vidare...

och kyssa honom skulle jag inte våga! Han är en respektingivande domare, tycker jag! Skulle darra i knäna så att om jag skulle knäcka ett ägg inför honom så skulle det vara vispat och klart innan det hamnade i en bunke!

Skämt åsido! Men jag älskar tävlingsprogram och detta är mitt favoritprogram i denna kategorin! Så nu blir det kaffe och "Hells Kitchen" på tv


 Hell’s Kitchen är ett kulinariskt träningsläger där en grupp av wannabe-stjärnkockar ska driva en förstklassig restaurang under ledning av den världskände och fruktade kökschefen Gordon Ramsay. Deltagarna har olika erfarenhet av kulinariskt arbete, men en sak har de gemensamt, de delar alla en passion för mat och de tror allihop att de har det som krävs för att jobba i en adrenalin-driven atmosfär. Men de har inte träffat perfektionisten Ramsay tidigare. En man som de kommer att lära sig att både frukta och respektera. Ramsay utvärderar deras prestationer och driver dem att göra sitt allra bästa. För honom är ett misslyckande inget alternativ. Ingen eller ingenting kan stå i vägen för honom. För deltagarna betyder det en sak – klarar de inte av tempot skickas de ut från Hell’s Kitchen!

2 kommentarer:

  1. Hahaha.. tack för ett gott skratt! kramis

    SvaraRadera
  2. Roligt att kunna roa någon! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥