Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 2 maj 2011

En bukett med rosor!






Dagens ros till mina underbara döttrar Elizabeth o Johanna. Elizabeth kämpar på med sitt nya jobb
 som hon älskar o Johanna kämpar på med de sista veckorna i skolan.
Av Anne-Li 


Mamma Hann före mig eftersom jag inte fick upp hemsidan i mobilen imorse;) Men jag skulle vilja
 skicka mina rosor till min Mamma Pappa O min syster Johanna, Saknar dom alltid och önskar varje 
dag att dom kom pâ bättre tankar att komma och bo hos mig istället!:) 
Massor med Kramar till dom för dom orkar med mig alla dessa àr!
Av Elizabeth 

Dagens ros går till min chef som har ordnat så jag får fri resten av veckan pga min dotter ska
 konfirmeras på søndag och då är det skønt att bara fokusera på allt som är før hennes dag <3
 Härligt att ha en så flott chef :)
Av Chatarina 

Jag vill ge den till världens bästa Linus för att han kämpar med sin fotboll och idag när han får
 chansen att spela från start, verkar det gå vägen och de leder med 0-3! Och helt enkelt för att
 han är världens finaste och bästa!
Av Sofie

1 kommentar:

  1. Rosen skickar jag uppåt i det blå, till min kära svärmor som skulle fyllt 89 år idag. Känns konstigt att inte ha henne att gratta i år! Så hoppas hon har lite cyber där uppe...

    Jeanette, du är värd en du också! Om jag nu får ge bort två förstås...
    kramis

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥