Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 23 maj 2011

En liten tripp!


Den här veckan bär det av till stora huvudstaden tillsammans med min syster och Mamma. Vi ska flyga upp och gå på vår kusins studentskiva och det ska bli både roligt och mysigt.



Älskar Stockholm och speciellt mycket skärgården. Vi ska ta oss ut till ön Rindö där familjen bor. Lite mysigt att åka färjan dit för där är så otroligt vackert.



Hoppas att vädret vill bestämma sig och att det slår till med riktig sommarvärme så att man kan ha klänning och vara riktigt finklädd. Får fundera ut vad jag ska ha på mig för det brukar ta en lång stund, eller två...



Idag ska jag passa på att ta tillvara solstrålarna på förmiddagen och låta den torka vår tvätt. Sen kommer systersonen Rasmus efter skolans slut och vi ska plugga och fika lite tillsammans. Kvällen avslutas med fotboll för hela slanten!!! Jag tror att det ikväll, för laget i mitt hjärta Landskrona BoIS, går precis som i reklamen för Trisslotter på Tv:

"PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥