Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 14 maj 2011

En "öppen" dag!




Inget i almanackan! Inget planerat och inget bestämt! 



Tar dagen som den kommer utan ett enda måste!

Tänker förstås duscha & borsta tänderna några gånger!



Tror jag börjar med att snöra på mig träningsskorna för solen lyser!



Kanske tar jag en tur på stan!

Eller cyklar jag ner på LISA-dagen ( Landskronas idrottsföreningars samorganisation) vid Citadellbadet & Halvmånens strand!



Eller stannar jag hemma och bara latar mig!

Får fundera medan jag tar min morgonpromenad, för det har jag tid till då!!

2 kommentarer:

  1. Så skönt att sådana dagar finns! Ha en riktigt härlig lördag kompis!!! kramis

    SvaraRadera
  2. Detsamma, kära vän! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥