Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 30 maj 2011

En underbar kväll!



Allting flöt på precis som det skulle ikväll. Det var så spännande för mig eftersom jag visste inte vilka sånger barnen i klassen skulle uppträda med. Alla sjöng sitt allra finaste och bästa. Serverades ljuv musik för öronen och barn samt föräldrar var mycket stolta. Det fotograferades, filmades och fikades för glatta livet. En mysig kväll!



Annars så var det blommorna som ropade på mig efter vatten ikväll.  Var en hel del som slokade av lite sommarvärmechock! Men det roligaste var att Katten Prinsen satt alldeles yrvaken strax ovanför trappan på ovanvåningen och ville ha lite goda räkor till kvällsmat. Det fick han förstås och sen gosade vi en stund i min säng.



Fick sen tidernas ryck och sprang bort till jourbutiken och köpte tonfiskpastej till Katten Prinsen. Han älskar ljudet då man öppnar burken och sen slickade han i sig allt vad han kunde. Det är möjligt att han inte får så hälsosam mat nu men det kan kvitta. För huvudsaken är att han är nöjd och därför fick han Risifrutti till frukost!



Avslutningsvis över till något helt annat. Tomatplantornas kamp! Imorgon är det dags för omplantering och dom växer så det knakar.


Vikenplantan som står till höger
börjar ta upp kampen mot
tomatplantan "Rose".







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥