Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 31 maj 2011

Fin till skolavslutningen!




Vill så klart vara fin på skolavslutningen i år för att fira att jag är med på riktigt!!!

Fira att jag har klarat av att arbeta 25% och faktiskt ska ha SOMMARLOV den här sommaren!

Ingen är lyckligare än jag! Älskar mitt arbete och samarbetar med helt underbara kolleger!!!




Har tittat lite på de här klänningarna:

























Hittade dessa på 

Men jag är väl som kvinnor
i största allmänhet:
Lite velig
och måste 
fundera...




2 kommentarer:

  1. Anette Amaj 31, 2011

    Hej fina klänningar jag har faktiskt köpt en småblommigt(ha ha blommigt ) men den var mycket fin tyckte jag ..kram Anette

    SvaraRadera
  2. Spännande! Men tiden går snabbt så jag får ju snart se den! Gillar blommigt! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥