Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 17 maj 2011

Glömde en grej!



Jag är jättetacksam för att ni läser min blogg varje dag!


Men jag har ett önskemål!


Skulle vara oerhört skoj om någon av er ville skicka in ett inlägg till mig på min mejl och gästblogga en dag på Mrs.Jeanette!


Det kan publiceras anonymt om ni vill det!


Tror säkert att det finns en hel del saker som ni skulle vilja berätta, debattera eller kanske recensera!


Min mejl: jeanette-stahl@hotmail.com


SÅ SPÄNNANDE!!!


2 kommentarer:

  1. Det låter lockande! Hur länge varar erbjudandet? Har så himla mycket just nu...

    SvaraRadera
  2. Erbjudandet är för evigt! Kanske andan faller på en regnig dag på sommarlovet... Skulle vara så skoj om du ville skriva något, kort som långt! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥