Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 17 maj 2011

Haft en liten paus

som ni kanske har märkt för jag fick en glad överraskning idag!



får därför 
Adam, min son!


Han kan vara
väldigt företagsam
när han vill
och känner för det.

Idag tyckte han 
att det var
bra att Pappa
åkte i väg och
inhandlade
en kamera
till Mamma (mig)
i Morsdagspresent!



Sonen gjorde
dock klart 
för sin Pappa
att han hade inte
råd att 
köpa den.
Så Pappa 
betalade!!!

Men det är tanken
och gesten 
som räknas!


Och jag är 
numera ännu mer
övertygad om
att sonen i 
framtida
yrkeslivet 
inte kommer
ha några 
problem 
att delegera!!!



Men en glad, sprallig
och nöjd
Mamma och hustru
springer 
runt överallt i huset
och fotograferar!

Tack!
Jag älskar Er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥