Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 18 maj 2011

HOUSING







Vår fina inredningsbutik HOUSING som jag var och köpte lite smått och gott hos idag är väl värd rosen!!!



HOUSING är den fina lilla butiken som ligger på Östergatan i Landskrona. Mitt i centrum!



HOUSING är en butik med inredning för rummet inne & rummet ute!
Massor med läckra grejer fyller denna affär! Inte svårt att välja en present där inte! Har fullt med roliga och vackra prylar både till Mor och till Studenten!




Dessutom är personalen genomtrevlig och ger fin service och många goda tips! HOUSING FINNS ÄVEN PÅ FACEBOOK! Gå in och gilla för då får du deras "Dagens Erbjudande"!!!


Mycket nöje!
Du kommer inte ångra ett besök!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥