Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 13 maj 2011

Jag flyttar ut!!!



Maken körde värsta "RockaBillie"-stämningen i vardagsrummet med "Så ska det låta" på TV:n.

Sonen kör "Om sanningen ska fram vill du ligga med mig" i badrummet "med full patte" (som vi sa när jag var ung på 1900-talet) när han duschar!



Nu har dom satt igång diskmaskinen också!!!



Jag tar min dator och mitt pick&pack och flyttar ut i uterummet ett tag, tror jag!


Orkar inte med högt ljud när jag har ont men annars gillar jag att lyssna på musik!!!

Här kommer







4 kommentarer:

  1. Vilken tur att du har en sådan härlig flyktplats! :) Känner igen det! Musik gör oss glada, lugna, pigga, arga och irriterade. Eller hur?

    SvaraRadera
  2. Precis så är det! Ibland vill jag spela högt och mår bra av det och närjag inte mår bra då vill jag ha total tystnad! Kram<3

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där! Hoppas du får lyssna på ljuv musik idag! kram

    SvaraRadera
  4. Tystnad, fågelkvitter och en stad som sakta vaknar... Det är ljuv musik! Kram och trevlig helg i allt ert kökspyssel!<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥