Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 28 maj 2011

Jag hatar verkligen

doften av en julclementin. Jag menar en sådan där hemsk, orange och söt clementin eller satsumas.



Men jag älskar frukt och speciellt dom sura, goda lite gröngula clementinerna som säljs i affärerna nu. Jag måste verkligen sätta stopp och hejda mig för att inte tömma vårt fruktfat på en dag.

Ni vet, lite som den där känslan när man öppnar en chipspåse och bara ska smaka lite och vips så är den halvtom...











Det var min 




2 kommentarer:

  1. anne-li omaj 28, 2011

    jag älskar dom söta :)

    SvaraRadera
  2. Det är tur att vi tycker olika! Smaken är ju som baken... Hoppas ni hade en mysig resa! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥