Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 7 maj 2011

Jump in jump out


Ni vet så där tidigt i januari när julen precis är utstädad och H&M:s katalog dimper ner i brevlådan då blir jag sugen på att beställa något vårigt eller somrigt. I år blev det bland annat en jumpsuit jag fastnade för. Såg så mysig ut och tänkte mig en varm sommarkväll, lite för mycket sol under dagen som gått, en dusch och så jump i denna för en mysig grillkväll.



Kunde så klart inte hålla mig då i slutet av januari när den kom med posten utan hoppade i den en kväll med en mysig tjock kofta ovanpå. Allt var frid och fröjd tills det var dags att gå på toaletten. Oj,Oj,Oj, vilket bekymmer. Knäppa upp koftan och av med den. Ner med jumpsuiten och så... Tackade gudarna i denna stund för att jag var ute i god tid!



Har nu tänkt att detta plagg får bli ett hemmaplagg då det är mer mysigt än praktiskt. Såg en bild framför mig då jag sitter på en offentlig toalett och oroar mig för om dörren är riktigt låst eller om den går att rycka upp. Sitter som tur är i "halva" mässingen då behagen gärna vill vara omslutna i en bh, vid min ålder. På låren finns mina trosor och den nästan avtagna jumpsuiten. Unga bh-lösa tjejer sitter ju verkligen i bara mässingen. Och då rycks dörren upp!!!



Då har man inte mycket att skyla sig med ska jag säga. Och att hoppa upp och försöka dra upp och få den här jumpsuiten på plats hinner jag inte. Nej, då är det kört!!! Tror jag tänker använda min som ett mysplagg eller till att sova i... hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥