Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 10 maj 2011

Kan inte riktig förstå

att bloggen passerade 5000 sidvisningar tre dagar före datumet då jag har varit i gång i två månader. Makalöst roligt! Jag vaknade med ett leende på läpparna!




Har lite att fixa på morgonen idag sen blir det lite slappande i solen, dusch och arbete 13-16!


Ikväll kommer systersonen Rasmus och hälsar på . Vi ska kolla igenom hans kommande prov i Kemi och så blir det lite mat och mys!






Låter som en perfekt
tisdag
mina 
öron! 


5 kommentarer:

  1. Ha en underbar dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig detsamma, Mia! Kram<3

    SvaraRadera
  3. anne-li omaj 10, 2011

    kul att så många läser dina sidor. Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla läsare!kram

    SvaraRadera
  5. Tack! Och vars ett tack för att ni läser och kommenterar! Det uppskattar jag! Kramar till er Anne-li o och Ingrid<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥