Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 2 maj 2011

Kom hem till mig!!! BoIS spelar inte!

Nu är datumet spikat!


Cupmatchen BoIS-HIF fastställd




Cupmatchen BoIS-HIF fastställd
Äntligen det riktiga Skånederbyt! Till 16-

delsfinalen mellan BoIS-HIF i Svenska cupen 

har nu dag och tid fastställts. Matchen spelas 

torsdagen den 12 maj på Landskrona IP, och 

börjar klockan 19.00.

Inga årsabonnemang gäller vid matcher i 

Svenska cupen. Förköp av biljetter startar torsdagen den 5 maj. 

Biljetter köps i vår shop, mer info om öppettider etc här >>

.  Eller kontakta Pia Norlin, 0418-561 94 eller mail goal@landskronabois.com.
Fr o m torsdag kan ni även köpa biljetter via internet. Vi återkommer 

med länk till detta.
Biljettpriser:
Sittplats: 200 kr.
Ståplats vuxen: 120 kr.
Ståplats ungdom, upp till och med 16 år: 50 kr.

Väl mött till ett spännande Skånederby!
Därför försöker jag igen!

Här kommer en inbjudan till
bloggens läsare!

Som ni har förstått så är jag en riktig bokmal och inte går vi mot bättre tider. På sommarhalvåret unnar jag mig mer tid till att lata mig och det gör jag gärna med en bok i handen.

Eftersom jag nu fått mina nya läsglasögon så kommer det generera ännu mera läsning, då det går lite lättare att läsa när man slipper ha boken 1 meter ifrån sig!


Som jag berättat tidigare så har jag varit medlem i Svalans bokklubb sedan ungdomens dagar. Passar perfekt för mig för man behöver inte hålla reda på en massa datum då böcker ska avbeställas utan man får personlig service en gång/år.

Bokklubben Svalan

Bokklubben Svalan, etablerad 1942, är den enda större bokklubb i Sverige som har ett köpsystem med förhandsbeställning. Bokklubben Svalan har en bred utgivning av svenska och utländska romaner, klassiker och deckare. Dessutom finns ett tilläggssortiment av faktaböcker.

Webbplats: www.bokklubbensvalan.se

3 bra anledningar att välja Svalan:

Du vill ha vardagslyx!
Hos oss får du avkopplande, spännande och intressanta böcker som passar just dig!
Du vill att det ska vara bekvämt!
Hos oss behöver du aldrig avbeställa några böcker - du får bara
de böcker du själv beställer.
Du vill att det ska vara lönsamt!
Hos oss får du bra rabatter, bonuspriser och specialerbjudanden!


INBJUDAN

Välkomna hem till mig
för lite bokprat, fika och mys
Onsdagen den 11/5
Kl.1730
Vår bokvärd presenterar
lite olika böcker!

Om du gör en beställning
på 3 böcker exempelvis
1bok/månad eller 1bok/varannan månad
så erhåller du en klocka!!!

Du får inte några böcker
med dig hem 
utan enbart beställningar
genomföres!

Vänligen anmäl dig på bloggen
i kommentarsfältet snarast
för om datumet inte skulle
passa Er finns det en 
chans att jag kan 
ändra det

2 kommentarer:

  1. Katarinamaj 02, 2011

    Jag kan komma!

    SvaraRadera
  2. Dig räknar jag med! Du är så välkommen!Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥