Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 16 maj 2011

Man kan alltid önska

sig något!

 Om det skulle bli verklighet skulle jag kanske inte trivas med det. 

Men jag fascineras av andra som kan! 

Och blir ibland lite avundsjuk för att jag tycker att det är fantastiskt snyggt eller vackert på dem!

Jag har alltid önskat mig att kunna gå i "Klackaskor"!







Men som fd. fotbollstjej och som jag knixar med knäna när jag går, så är det nog bäst att jag fortsätter att gå och stå med båda fötterna nära jorden.



Jag har alltid önskat att jag kunde måla mina naglar ordentligt!






Men tror att jag passar bäst i och klarar bäst av att måla med mitt gamla vanliga genomskinliga nagellack!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥