Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 5 maj 2011

Min dag!

Hade en riktigt dålig dag igår men idag är det bättre igen och det är tur för meteorologerna har lovat fint väder i helgen och imorgon är det dessutom arbetsdag.

Kunde genomföra min morgonpromenad i morse plus lite annan träning och det tackar min kropp mig för direkt. Var en sväng om hos systersonen Linus, Sofie och Torres för att titta på deras nya lägenhet. Den var verkligen modern, ljus och fin. Sofie skulle dessutom låna en sjal av mig till sin nya fina klänning då de ska vara bröllopsgäster till helgen.

Sen var det dusch, lunch och massor med vila. När herrarna i huset kom hem hade jag köpt en liten present till dem. Tyckte den passade perfekt till alla grillfester som vi kommer att ha på vår lilla bakgård i sommar.
199 kr på Jotex.se
Men om du är ny kund
får du 50% rabatt
på en vara om din
order överstiger
200 kr!


Är glad att jag ibland kan visa lite uppskattning, för Anders och Adam är mina världens bästa hjärtan och de tar otroligt mycket hänsyn till mig och min sjukdom.
Älskar er!


Tid för dusch, kvällsmat, packa väskan 
och se på lite TV 
med familjen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥