Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 18 maj 2011

Min fm. med släkten på stan!


Idag hade jag lite mys tillsammans med min mamma, syster och systerson på stan.

Självklart fick kameran följa med!!!


Först en mysig fika i en vacker gränd efter att vi hittat vår Mamma som stod vid fel mötesplats..








Sen blev det debut för mig hos tatueraren! Nu fick ni en chock,va! Nej, det kommer aldrig att hända men jag menade att jag aldrig hade varit inne i en tattoo-butik!



Där var så mycket att titta på. Blev fascinerad av deras söta burkar med kondomer...

Mannen i affären såg nog på mig att jag blev lite illa till mods av alla tatueringar, piercingar och utsmyckningar som fanns. Tycker liksom att det ser ont ut med alla ringar och stavar som ungdomar sticker in här och var. Plötsligt drar han utan några som helst hämningar upp tröjan och visar sina piercade nipples. Trodde att jag skulle dö på fläcken! Aj, Aj! Gjorde så ont i hela mig så att jag rös!





Men det var en trevlig prick och han tittade över systersonens tatueringar som behövdes fyllas i. Och man ska inte döma hunden efter håren för Tompa, som han heter, är ett riktigt proffs på det han sysslar med. Som ni förstår kan jag inte ens skriva ut hans yrke utan att håren på min kropp reser sig i sin fulla längd!


Nöjd butiksinnehavare
med kund på vänt!









4 kommentarer:

  1. Hmm jag är också skeptisk. Men kanske är de där hemska uttänjda öronen ändå det värsta!? Förstår mig inte på dem!

    SvaraRadera
  2. Vet inte vilket som jag berörs mest illa av... Och öronen blir inte speciellt snyggare av det... Ryser!!!

    SvaraRadera
  3. Katarinamaj 19, 2011

    Min make hade en gång en arbetskamrat som piercade sig på ett betydligt ömtåligare ställe (än bröstvårtorna). En stav rätt igenom det allra heligaste!!!! Han berättade även detta vitt och brett för alla som ville lyssna. Hans kollegor (inkl. min make) lyssnade mer eller mindre faschinerade på detta och ställde naturligtvis slutligen en av de mest ofrånkommliga frågorna (från män i alla fall):
    "Går det att .... med tjejen?"
    "Har inte testat än, svarade mannen."

    En måndag några veckor senare kom de till jobb som vanligt. Rätt som det är hör min make kollegans höga stämma över hela lokalen...
    "DET GICK!"

    Är glad att maken varken är begiven på vare sig tatueringar el. piercingar.... <3

    SvaraRadera
  4. Håller med dig! Naturligt är bäst!!! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥