Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 9 maj 2011

Moppen, sugen och Internet gick i strejk!

Förstår inte hur moderna trådlösa manicker kan strejka! Tror att vårt Internet har varit drabbades av solsting idag, men nu är jag tillbaka! Moppen och sugen lät jag gå i strejk utan några påföljder!



Vi har en vacker stad som kan göra en lycklig under en promenad! 
Var så god! Min förmiddag!











































Sen var jag väl värd en vilostund och vifta med tårna en stund, efter att de hade varit instängda i träningsskorna!!!

3 kommentarer:

  1. anne-li omaj 09, 2011

    vilka härliga bilder du tagit i dag :) man blir så glad när man ser sån fin stad vi har egetnligen. man blir lite hemmablind :)

    SvaraRadera
  2. Katarinamaj 09, 2011

    Vilka underbara bilder! Blir riktigt sugen på en promenad i Landskrona.

    Här kommer också en australiensiskt ordspråk som jag har haft som devis genom åren:

    "A Good Mother has Dirty Floors & Happy Children"

    SvaraRadera
  3. Älskar Landskrona för det finns så mycket vackert här! Kramar till Er<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥