Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 31 maj 2011

Natten & Katten!


God Morgon Världen!

Min natt har varit lång och det berodde inte på att jag hade smärtor, inte ville eller kunde sova utan det var Katten Prinsens fel. Vet inte om det var delikatesserna som jag proppade i honom igår eller om han hörde när maken ringde Djusjukhuset för att diskutera hans framtida öde!



Sent igår kväll började han äta själv som bara den. Katten Prinsen lekte och busade med oss. Han tog sig in i sonens sovrum och väckte honom ett tiotal gånger i natt.



Katten Prinsen sprang upp och ner i trappan. Han var på nedanvåningen och for rundor, busade och åt. Mycket märkligt när han varit så rädd för sin egen skugga i mer än en vecka?!? Halv fyra fick jag honom till att lägga sig i badrummet och somna. Idag ska jag ringa veterinären och är helt förvirrad, mer än vanligt alltså!



Nu får det bli en morgonpromenad i det fina vädret och då får jag passa på att fundera ut vad jag ska säga. Kanske får vi behålla honom en tid till i våra liv! Om det nu skull vara så då är jag övertygad om att:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥