Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 20 maj 2011

Om sanningen ska fram..



Sagoläsningen i skolan var så framgångsrik idag. Alla barnen var nöjda och belåtna! Det gör mig glad att se dem stolta över sina färdigheter. Dessutom arbetade vi så det glödde i klassrummet under övriga dagen så vi kunde belöna oss med att leka på en lekplats sista timmen i det fina vädret. Älskar mitt arbete!!!



Efter arbetsdagens slut cyklade jag till posten för att hämta några paket! På vägen dit möttes jag av solbrilleprydda leende varelser som åt glass. Andra satt på bänkar och solade. De allra flesta gick med jackorna i handen och såg förnöjda ut! Tänk vad sol och värme kan göra med oss.

Helgen är räddad för min del!
Ska sitta i en solstol med
en av dessa i min hand.





Stora & vackra konstkort med fakta
på baksidan som jag hade beställt från
"Mästerverk".
10 stycken för 9 kronor!
Är säker på att jag
kommer ha mycket
nytta av dem i skolan.
Gillar att ha Bild med
barnen!
Har blivit grundlurad av min älskade make idag också. Jag hann till och med sträcka på mig och klappa mig själv på axeln innan jag kom på att jag inte varit så duktig som jag trodde...

Vaknade tjugo över fem på soffan och tänkte att det var bra av mig att bara sova två och en halv timme efter jobbet. Men hejsan hoppsan. Maken hade ställt vårt gamla ur fel då han sist drog igång urverket i klockan. Snopen blev jag i alla fall!




Men jag såg ändå hyfsat pigg ut efter en underbar fredag, tycker jag, om sanningen ska fram...

Saknar "Medley" när jag har på mig
den här tunikan och koftan!
Tråkigt att dom små
klädesbutikerna
i Landskrona
försvinner!



2 kommentarer:

  1. Anette Amaj 20, 2011

    Jeanette det var trevligt med sagan i dag,synd att vi träffas så lite under skoldagen trevlig helg Anette

    SvaraRadera
  2. Tack för idag, Anette! Alltid mysigt att jobba med dig men önskade att det var mer och att vi hade rast samtidigt så att vi hann att umgås lite! Kram & Mysig Helg<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥