Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 23 maj 2011

Rösta gärna!



Har nu förmånen att ha kommit med i en tävling som heter "Blog writer award". Skulle nu behöva Er hjälp!

Bredvid mina inlägg högst upp till höger ovanför reklamen finns en liten röstruta. Om ni uppskattar att läsa min blogg så var snälla och rösta på mig!



Nu är det inte så att jag tror att jag kan vinna denna tävling då min blogg är ny men dom drar slumpmässiga bloggar som får priser och då kan jag ha en chans. Ni vet ju sedan innan att jag älskar att tävla och alltid drömmer om att vinna... Skam den som ger sig!

Tackar ödmjukast
på förhand!


Mrs.Jeanette

4 kommentarer:

  1. Hej Jeanette,

    Klart jag röstar på dig och har redan fixat det. Precis som du så drömmer jag att vinna.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, Mari! Du är en pärla! Kram<3

    SvaraRadera
  3. Tack,Anne-li! Det var gulligt av dig! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥