Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 21 maj 2011

Så avklädd som möjligt



Var uppe innan sex och har fixat med alla annonser på bloggen så att de är uppdaterade. Känner mig som värsta dataingenjören när jag håller på med detta. Men jag är nöjd med resultatet av sidan!

Kan passa på och berätta att jag har provat att beställa kalsonger från Frank Dandy och dom var i fin kvalitet. Lika snygga efter en runda i tvättmaskinen och torktumlaren. Bra priser hade dom och 10% rabatt.






Fick ett sms från min kära bror Clifford under dagen igår. Han var på väg till London och skulle tillbringa en weekend där med Landskrona BoIS. Han skulle gå på fotboll och var med på denna resa som representant för Hotell Öresund som är sponsor till Landskrona BoIS. Ska inte sticka under stol med att jag blev lite avundsjuk och tänkte tanken att jag önskade att det var jag som var Restaurangchef på Hotell Öresund. Men jag unnar min bror den här resan av hela mitt hjärta eftersom han är så proffsig i sitt yrke och lägger ner sin kropp & själ i detta. Tolvtimmarspass är vanligt förekommande på hans arbetsdagar så han behöver verkligen lite avkoppling.




Hoppas att ni har möjlighet att vara ute idag för det ser ut att bli en riktigt vacker sommardag. Det är aldrig fel att få lite sol på näsan för då känner jag mig både yngre och piggare. Blir den vanliga morgonpromenaden och sen ska jag se till att njuta av dagen och vara så avklädd som möjligt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥