Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 4 maj 2011

Skönt när det fungerar!


Igår skrev jag om alla skåningar som var så flitiga att åka utomlands och jag hade själv glädjen att beställa en resa inomlands! Skulle kolla flyg, tåg, och boende i Stockholm några dagar nu i maj. Jag, min syster och min mamma ska resa till huvudstaden för att fira min kusin och vara med på hennes studentskiva.

 Kusinerna och deras mamma bor ute i skärgården så det ska bli otroligt mysigt att få komma dit igen. Men när jag ringde dem igår för att checka av lite tider kändes studentfirandet lite långt borta. Hoppas vädret slår om tills vi ska åka upp, för igår så snöade det. Känns lite märkligt att gå på studentskiva i halsduk och lovikavantar.


Satte mig vid datorn igår och jämförde tåg och flyg. Testade olika sökmotorer för att hitta billigaste resan och hamnade i en djungel. En och samma flygresa kan skilja på hundralappar eller en tusenlapp. Tågresa ratade jag direkt då vi måste upp och ner på speciella tider, så det blev för dyrt. Men till sist gick det upp ett Liljeholmens!



Hade glömt bort att testa resebokningen.se som är annonsörer på min blogg. Gissa om jag blev förvånad när det radades upp den ena flygresan efter den andra med billiga och bra priser. Hittade på Malmö Aviation och gick för säkerhets skull in och kollade motsvarande flighter. 


Tjänade faktiskt 180 kronor på att boka via resebokningen.se! Så ska ni ut och flyga testa resmålet på bloggen. Vad jag ska göra för dom 180 kronorna har jag inte riktigt bestämt ännu men det blir nog inga problem att sätta sprätt på dom i Stockholm. Alltid roligt att ha en resa att se fram emot, tycker jag!




2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig resa. Hoppas ni får sol och värme.

    SvaraRadera
  2. Tack,Mia! Allt utom snö är helt okej! Ska bli kul! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥