Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 3 maj 2011

Snart 4400!



Ni är fantastiska som hela tiden kommer tillbaka och läser min blogg! Hoppas av hela mitt hjärta att den kan vara både till nytta och nöje!






Bloggen har med råge passerat 4000 och det är värt att fira
tycker jag!

För att deltaga i tävlingen:

1. Skriv ditt namn i kommentarsfältet!

2. Tryck på Facebook-loggan längst ner på detta inlägg 
och dela det på Facebook!

Den här gången är priset en tavla
som jag har målat!

Tävlingen pågår ett dygn!!!
Life is not measured by the numbers of breaths we take
but by the moments that take your breath!





Vinnaren utses
onsdag 4/5 kl.21.00!







17 kommentarer:

  1. Anette Andersson- bra blogg Jeanette

    SvaraRadera
  2. Torbjörn Frisk heja heja

    SvaraRadera
  3. Ja, din blogg är verkligen till nytta och nöje för både kropp och själ!!!

    SvaraRadera
  4. Connie Mantrell- tack för länken annette:)

    SvaraRadera
  5. Katarinamaj 03, 2011

    Alltid med och tävlar! ;)

    SvaraRadera
  6. Denna tävlingen måste jag vara med på eftersom att jag älskar dina tavlor! Den hade dessutom gjort sig bra i nya lägenheten :) Kram!

    SvaraRadera
  7. Chatarinamaj 04, 2011

    Tävlar aldrig men den här går ju inte att missa.Jättefin tavla :) kram

    SvaraRadera
  8. Jättefin tavla:-) Kram Helen

    SvaraRadera
  9. anne-li omaj 04, 2011

    Anne-Li O.

    mysig tavla

    SvaraRadera
  10. Carina
    Fin tavla!

    SvaraRadera
  11. Syrran får väl också vara med och tävla?/Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. du målar grant än om åldern säger att du är en _ _ _ _ , men det är sinnet som avgör hur du än gör så mitt råd är...fortsätt tuta o kör. //M&M

    SvaraRadera
  13. Vilken fin tavla. Du är jätterolig som gör din blogg så himla spännande!!! :-) STOR KRAM från Jenny.

    SvaraRadera
  14. Vill naturligtvis vinna din fina tavla :-)
    Mia Andersson

    SvaraRadera
  15. Elizabethmaj 04, 2011

    Vill ocksà vinna din fina Tavla, hade passat utmärkt här hos mig pâ Mallorca, en liten gnuta av Hemma känsla:)

    SvaraRadera
  16. självklart vill jag också vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  17. Tack till alla er som har tävlat, som gillade tavlan och som tycker om min blogg! Grattis till vinnaren! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥