Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 6 maj 2011

Som en saga...


Hans och Greta, klassens egenkomponerade saga om trollet Pompe som bor i Godisskogen, läsläxa och skrivande, god Moussaka med sallad, trevliga samtal med barn och personal, soligt väder, lek och massor med små kramar! En underbar dag!!!  Älskar...

Sen var det dags för mig att gå i ide några timmar. Kan det bli bättre än att vakna och se gudsonen Linus Olsson nr 20 spela från start i dagens match mellan Landskrona BoIS och Assyriska. På toppen av allt detta pressar dessutom BoIS Assyriska hela tiden och gör mål nästan direkt. 


Gläds åt Linus då jag ser honom omfamna målgöraren och brista ut i ett stort leende, Han är värd all glädje och framgång i världen Linus är trogen sitt Landskrona BoIs och han tränar och fightas i ur och skur vecka ut och vecka in. Han är precis inte den största och längsta mannen här på jorden, men han är fruktansvärt envis och tuff.

 Linus Olsson älskar sin fotboll och när jag får sitta och beskåda honom på TV:n så känner jag mig så lycklig, för hans skull först och främst, som om jag vore med i en saga som gick mot slutet och alla levde lyckliga i alla sina dagar!!!




                  SNIPP             
                                                 
                          SNAPP
                                                                              BAKUT
(för man får inte säga SNUT)


SÅ VAR SAGAN SLUT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥