Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 7 maj 2011

"Somrigt"

Hängt ut tvätt!

Vilat och solat med Katten Prinsen!

Skött om mina tomatplantor som hälsar att dom trivs nu!

Fotograferat massor med blommor
för att hitta inspiration till en ny tavla!













Fortsatt att lägga på spatelmassa
på mitt godiscollage!








Färdigställt några tavlor!
"Be the change you wish to see in the world"



"Home is were your story begins"






Sen ringde min viloklocka och jag kröp ner i min säng och sov gott i mer än 100 minuter! Nu måste jag städa undan efter mig i uterummet, för nu tänker Adam och grabbarna hyra in sig där några timmar!

2 kommentarer:

  1. Så fina tavlor. Och vilken mysekatt du har. Precis som min röde Lars. :)

    Kram på dig denna soliga dag.

    SvaraRadera
  2. Tack, Mari! Katter är underbara! Kram till dig!<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥