Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 14 maj 2011

Spara tid!



Tid är allt! Tid är pengar! Vi räknar hela tiden vårt liv i år, veckor, timmar och ibland minuter. Eller sekunder och då är det kris!!!


Det var två år sedan...

Vi ska ha semester vecka 27-29!

Fyra veckor kvar till sommarlovet!

Hur många timmar tar det att köra till Stockholm?

Hur många minuter har vi på oss för att komma i tid till mötet?

Och sen försöker vi pressa in en massa ärende och grejer mellan alla tider vi har bokade!




Då har jag kommit på smidigheten med att spara tid och beställa saker och ting på Internet i god tid!

Nu ska jag stressa er lite!

                                                                                                                   


Snart Mors Dag den 29/5 



och sedan skolavslutning/Student!




Luta dig tillbaka i soffan och beställ ett smycke redan i dag så är det klart!



Här kommer mina favorittips från Lou Lou!

Klicka på bilderna eller beställ här!

Gilla gärna på Fb-loggan längst ner i annonsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥