Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 1 maj 2011

step into the closet



Vill bara meddela att dom bruna höga Conversen klev tillbaks in i makens garderob direkt efter dom varit och lunchat på stan med sonen i lördags. Men han får nog skynda sig att låna dem av maken för han kommer att slita ut dom snabbt... (Nej, nej!)


Var har då Conversen mött för öde idag? Mannen har varit på styrelsemöte hela dagen och dom stackars dojorna har inte fått chansen att kliva ut ur garderoben ...


Det är stl 41 så jag kan knappast använda dem!!! Vi får se hur det slutar! Blir kanske makens favodojjor!!!




Till sist vill jag bara meddela att Vikentomatplantan har fått ett nytt blad, så jag ska "snacka sönder" plantan denna vecka för den ska klara sig och växa till sig!

Arbetsdag imorgon!
Sov Sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥