Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 5 maj 2011

Tankar från trädgårdsmästaren: Fixa Sommar - nyaste tidningen, lottas ut här!



Det här har jag tävlat om idag!

Nu får ni också chansen!



Klicka in på den texten nedan och var med och tävla!!!

Tankar från trädgårdsmästaren: Fixa Sommar - nyaste tidningen, lottas ut här!:

 "En fullspäckad tips&utredningstidning, Fixa Sommar, landar i butikerna om två veckor.
Och jag är så himla stolt över att medverka i den nya ..."




Fixa Sommar - nyaste tidningen, lottas ut här!

En fullspäckad tips&utredningstidning, Fixa Sommar, landar i butikerna om två veckor.
Och jag är så himla stolt över att medverka i den nya tidningen! 
Det lilla reportaget som jag knåpat ihop om en "Latare Sommar" ser såååå himla fint ut när 
AoT-redaktionens proffs har lagt ihop text och bilder! Jag hoppas ni kommer att ge mig 
tummen upp!

Nya tidningen kommer ut den 10 maj! Klicka om du vill prenumerera!

Bild och text är länkad från
"Tankar från trädgårdsmästaren"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥