Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 30 maj 2011

Vecka 22 är kort och kanske avgörande...


Stort GRATTIS till alla er som vann igår och tack till er andra som var med och tävlade. Slå en pling till mig och hämta ditt pris en dag när du har vägarna förbi.


Nu är jag inne i en period då tiden går alldeles för fort och jag hinner inte med vad jag har tänkt mig. Men ingen stress! Allt ordnar sig!!!



Tiden på arbetet bara försvinner. Har så många roliga saker som jag vill hinna med att göra med klassen och snart är det sommarlov...

Ikväll kommer föräldrarna till skolan. Barnen ska uppträda och sen ska vi fika tillsammans. Alltid lika mysigt.

Hushållsbestyren har fått stå till sidan ett tag. Nöjesresan till Stockholm och att umgås med Katten Prinsen är något jag prioriterat istället. Städning och tvätt finns ju kvar för evigt!



Imorgon har veckan gått sedan vi var hos veterinären och frågan är om han är bättre?!? Katten Prinsen har hunnit med att rymma två gånger under den här tiden. Hela söndagen har han tillbringat i en liten, mjuk och mysig "Kattbädd" i vårt sovrum. Han har inte lämnat denna och vet inte om han mådde dåligt eller var totalt slut efter sin sammanlagda rymning på tolv timmar...

Men idag hoppade han ur kattbädden och började gå rundor på ovanvåningen. Nu ligger han på badrumsgolvet, där det är golvvärme, och sover precis som han brukar göra när han är frisk...



Vet varken ut eller in och det hade varit så enkelt att fixa det bästa för honom om han bara kunde svara mig när jag pratar med honom...

Små barn och djur är svåra att ta hand om när de är sjuka! Det gör så ont i mitt hjärta! Vi får se imorgon...

För de allra flesta är detta en kort arbetsvecka och jag hoppas att det sommarvädret som utlovats med 26 grader varmt håller i sig hela veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥