Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 28 juli 2011

Barfota


utan strumpor och skor ska jag vandra med dig...

Anders brukar vara nöjd om det blir en barfotadag för mig. Då menar  jag inte att jag går runt och shoppar på stan utan mer hemmavid och på stranden. Tycker det är underbart och det gör mig lycklig!

Igår blev jag lite väl lycklig då jag skulle cykla till stranden. Satte ut min packning på bakgården, larmade huset och låste. Fästa solstolen och badväskan med remmar på cykeln och låste upp vår port.

Sen tittade jag ner...



Lossa på remmarna, av med badväskan igen, fram med nycklarna, låsa upp, larma av, hämta skor, larma på, låsa, och ut till cykeln igen...




Ibland tar jag lite väl mycket sommarlov...

Nu ser min status ut så här på 
bloglovin:

15 prenumeranter
+ 1 nya prenumeranter senaste veckan
#45303 i Alla


Skulle självklart bli jätteglad om du också 
vill följa min blogg!

Skriv gärna ditt namn
så får du en extra
lott till nästa
tävling som 
TACK!

Klicka bara på tornet
och sen ger du mig
en minut av ditt liv!



Follow Mrs.Jeanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥