Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 26 juli 2011

Det var tänkt

att jag skulle måla en hel del idag eftersom mannen spelar mycket golf den här veckan! Då tar jag också ledigt från alla hushållsbestyr och tråkiga måsten.

Men det blev något som var mycket roligare. Hela kvällen har vi haft resemöte med min syster Camilla och min svåger Stefan. Summan av kardemumman blev att vi drar till Barcelona i höst och kollar fotboll, shoppar och myser.



I bland tar livet och planerna en positiv svängom och vips blir det något roligt att se fram emot. Älskar att ha resor inbokade som jag kan gå att längta efter.

Mannen har ny golftävling imorgon bitti så då får vi se om jag finns på bakgården och målar eller sitter lätt saltstänkt i min solstol på stranden och läser en bok? Bäst att inte tänka för mycket eller bestämma sig!!!




2 kommentarer:

  1. Så härligt Jeanette! Den staden står på min önskelista också. Har varit på väg dit några gånger men då tyvärr med urusla flygtider. Har lärt mig att man måste vara ute i god tid i denna populära stad.

    Ett härligt ljus i det kommande höstmörkret!
    kramis

    SvaraRadera
  2. Ska bli så roligt! Har inte rest med min syster på jättelänge och hösten kan vara lång och kall, tycker jag! Kul! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥