Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 22 juli 2011

En extra lott i nästa tävling!





Behöver verkligen
fler
prenumeranter 


Min statistik:

11 prenumeranter
+ 1 nya prenumeranter senaste veckan
#61093 i Alla
Skriv gärna ditt namn i kommentarsfältet till 




detta inlägg om du är eller blir prenumerant så 




får du en extra lott i nästa tävling, som TACK! 



Är så tacksam för alla som läser min blogg varje dag men 
gör gärna mig en tjänst och följ bloggen på Bloglovin!

Klicka på tornet

så ordnar sig 

resten!

Follow Mrs.Jeanette

TACK!


6 kommentarer:

  1. Jag är prenumerant. Är nog din +1! Fast sen glömde jag att lägga sidan i favoriter så sen hittade jag inte dit igne. Ska genast ta tag i detta! =) Kram Katarina F

    SvaraRadera
  2. Hej du, blivit prenumerant NU !!! KRam på dej

    SvaraRadera
  3. Är redan prenumerant, men jag är dålig på att gå in via bloglovin. Ska skärpa till mig. <3

    Kram / Mari

    SvaraRadera
  4. Tack så hjärtligt!
    Jag har antecknat Katarina, Anne-lie och Mari!
    Kram<3

    SvaraRadera
  5. Är prenumerant, men går tyvärr inte in via bloglovin. Ska genast göra så!!! Kramar

    SvaraRadera
  6. Tack, Maggan! En extra lott i nästa tävling är bokförd på dig! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥