Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 20 juli 2011

Ett glas rosé i hängmattan?

Till alla
vinälskare!

Du kan köpa, dricka, njuta, förkovra dig, tävla och prenemurera!

Kolla in



                     
Beställ ett paket med sommarviner som innehåller 12 olika märken. Tre rosé, fyra vita och fem röda!
Priset är 1187:-



Finns många olika sorters paket att välja mellan!


De här tolv flaskorna ingår i paketet!
Om de smakar bra kan ju inte jag hjälpa er med
eftersom jag inte dricker alkohol
men dom är snygga att inreda och duka med...

MYCKET NÖJE!

Obs!Sedan sommaren 2007 är så kallad distansförsäljning lagligt även i Sverige under förutsättningar att svensk alkoholskatt och moms betalas in i tid. Vinstocken.se åtar sig att göra detta!




4 kommentarer:

  1. Hej! ♥ Vill du vara med i min "dagensblogg"-tävling med chansen till extra besökare till din blogg? Kommentera bara "jag är med" i det här inlägget: (http://cezzii.blogg.se/2011/july/dagensblogg-vinnarna.html#comment)

    Take care, love CEZZii ♥

    SvaraRadera
  2. Hmmm... det här ser ju lockande ut! Får vi kolla närmre på. Men har ju precis fyllt mitt förråd för en lång tid framåt...

    kram

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att det fanns en och annan butelj med hem från er resa! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥