Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 20 juli 2011

Ingen bra onsdag!



Börjar med det negativa:


Trött och skakig efter magsjukan!


Internet har krånglat från och till!


Hanna Graf från Postkodlotteriet har varit i Landskrona utan att ringa på hos mig...






Men till det positiva hör:


Att jag mår bättre nu!!!


Att jag vann en tävling till hos Zylber och fick ytterligare 50 kronor att handla smycken för.



Jag fick Lapidus senaste bok, som jag redan hade, för att jag gjort en bokrecension och då blev jag jätteglad för nu kan sonen och jag ha vars en.



Fick också en biobiljett i present idag samt ett gulligt sms från en av bloggens vinnare. Hon blev jätteglad för sin getingsamlare.



Att det kommer en ny dag imorgon och då ska jag blogga på igen!


2 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Och du, skulle Hanna Graf komma till dig så skicka hit henne, jag har också väntat väldigt länge på henne.. ;)
    kramis

    SvaraRadera
  2. Tack, gulliga vän! Lovar att skicka över henne direkt men tror att pengarna är slut nu då hon delat ut många hundratusen i Landskrona... Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥