Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 25 juli 2011

ISigt värre!

Vilat en lång stund idag. Det är väl en positiv sak med det tråkiga vädret att jag får inte något dåligt samvete om jag bara gör ingenting. Så skönt att bädda med en massa kuddar på sängen och en stor tjock filt. Myskläder med raggsockar på fötterna ,en god bok samt mitt favoritgodIS. Älskar surISar och saltISar!



På tal om IS så går min son på IS idag för första gången den här säsongen med sin IShockey. Han ser alltid fram emot detta ögonblick med hela sitt hjärta men för mig är det alltid ett tecken på att vi går mot höst, vinter, snö och IS.



Fick också syn på att jag har IS i överflöd i min frys idag och då syftar jag inte på IS-bitar eller ISglass. Först får vi nog ställa till med en hejdundrande grIS/grillfest så att jag blir av med lite grillkött i frysen. Det är väl bara till att ha IS i magen och invänta bättre tider och väder...



VanligtvIS har vi inte proppfullt med mat, men vi har inte varit så inspirerade av att grilla i regnet. Blir nog till att ta ett tag och frosta av den en grå och regnig dag. Men önskar naturligtvIS inte att det ska ske före hösten. Vi kan alltid använda en IShacka för att få ut maten...



FörhoppningsvIS kommer det inte fler sådana dagar den här sommaren för min kropp längtar åter efter strandliv med sol och bad. Skulle gilla en varm ljummen kväll och att kunna gå barfota på bakgården. Vattna och pyssla om mina blommor. 

Speciellt mina ISbegonior, men det har jag ju inga, nu ljög jag, för att det skulle passa in i texten liksom. ISbegonior är faktISkt den enda sortens blommor som jag inte uppskattar. Tycker att dom är direkt fula och tråkiga.



AvslutningsvIS vill jag såklart erkänna att jag absolut är lycklig för att Adam älskar sin ISträning och kan villigt erkänna att om jag hade fått lov så hade jag gärna snörat på mig skridskorna och gjort en piruett och känt mig som värsta ISprinssessan...


2 kommentarer:

  1. Vi kommer gärna och hjälper till att tömma frysen. Solen kommer snart <3<3<3 /Kram

    SvaraRadera
  2. Ni är hjärtligt välkomna! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥