Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 26 juli 2011

Kreativa dagen!

Sommardoft i min näsa! Underbart! Nu försöker solens strålar torka bort allt det fuktiga i luften. Då trivs jag!




Varit uppe med tuppen och hoppade faktiskt upp vid sextiden eftersom det inte regnade på mitt sovrumsfönster. Den här dagen går ju inte precis i repris så det gäller att vara på språng.




Imorgon onsdag är det SJUSOVAREDAGEN och det sägs i folklegenden att skulle du försova dig den här morgonen så är det kört. Då förblir du morgontrött resten av året. Är det värt att chansa? Nej!!!




Dags för ett ärende och sen ska jag dra fram mina målarprylar och skissa upp en ny tavla idag. Om den kreativa nerven sätts i dallring blir det kanske mer än en målning. Vi får se!




Om vädret är med mig så pysslar jag om mina blommor en stund också. I fall jag inte fastnar bland Penslar & Färger...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥