Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 28 juli 2011

Kvällen

har jag mest tillbringat vid datorn med tända ljus omkring mig i uterummet. Låter som höststormar som virvlar runt på bakgården. 

Varit effektiv och rensat min mejlbox som var proppfull. Kollat på olika modereportage samt tittat på höstkläder.

Lite sådär bohemian chic verkar vara en höjdarstil. Mönster och blommor som livar upp den mörka årstiden.  Färger som är värda att satsa på och framför allt som pricken över i:et, i form av en sjal eller liknande är korall, senap, petrol och olika neonfärger.





Mycket spets och klassiska linjer på kläderna. Kängor är ett annat hett tips. A-linjeformade plagg och ponchos, som jag gillar är helt okej, men rosa ligger inte högt på topplistorna utan möjligtvis blank eller glittrig cerise. 




Jag tänker ha rosa ändå. Navygrönt och kakhifärgat går bra att kombinera med dimrosa. Och sen kan jag ju alltid plocka fram lite svart...

Hoppas att den svarta perioden och jeansperioden tar en paus nu  för jag har tröttnat på att alla människor har sett nästan likadana ut. Låt fanatsin flöda och blanda som du vill. Mycket stora och pösiga kläder som man kan röra sig i. Verkar helt enkelt som om vi går en tid till mötes igen då vi får lite mer tyg för pengarna.




 En personlig stil är alltid snyggast
för den skapar du med ditt inre!







2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa!
    Igår fick jag en ingivelse att ta en sväng inom Påulanders, tänkte att jag ska bara titta ;)
    Resultat: 3 plagg som inte gick att motstå! Det blev dimrosa, "potatis" och en ljuvlig spetstunika, dock svart. Allt att ha både höst och vinter! Blev så himla glad! Du får kanske ta en tur dit du också? Och titta! ;)

    kram på dig i de höstliga sommarvindarna

    SvaraRadera
  2. Vilken tur du hade! Fina färger! Tror jag ska ta en sväng inom och kolla lite i helgen... Tack för tipset! Skickar med ilfart en stor kram till dig som slungas snabbt med vindarna!<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥