Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 23 juli 2011

Min åsikt!!!


Tanken med dagens första inlägg var att visa min medkänsla, men den här bloggen är min personliga och jag vill inte ha några debatter om politik, rasism, terror, tro osv. osv. Det var inte därför jag skrev...

Har fått en del hemska kommentarer både på bloggen och på Facebook och dessa har jag tagit bort. Kommer fortsätta med detta! Bloggen är tänkt som en nöjesblogg med personliga upplevelser och tips till dig som läsare.

Skriver detta för att jag kommer att blogga på som vanligt idag och det beror inte på att jag är okänslig eller ytlig på något sätt! Ni som känner mig vet att jag är en snäll människa som bryr mig om...

Bara så ni vet!

Kram
Mrs.Jeanette!



4 kommentarer:

  1. Fortsätt som du brukar, visst känner vi dig!!! Allt gott till dig idag!
    kramis

    SvaraRadera
  2. Tack, Ingrid! Det värmer! Detsamma till dig<3

    SvaraRadera
  3. Har inte sett de inlägg du pratar om och det kan jag ju vara glad för men jag säger ändå ungefär det samma som Ingrid ovan: Fortsätt som vanligt. Vi känner dig!!! Dessutom tror jag att vi mitt i allt detta hemska är i behova av lite "vanlig" vardag. Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Tog bort kommentarerna direkt!!! Håller precis med dig! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥