Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 21 juli 2011

Mina fynd!

LETAT EFTER DEN HÄR
SJÄLVBIOGRAFIN
AV DIABLO CODY
SOM VUNNIT EN OSCAR
FÖR BÄSTA MANUS,
FÖR FILMEN JUNO

NY BLOGG-ANTECKNINGSBOK

KUL TILL SKOLAN


SKOBUTIKSKASSEN



DEN FINA DIMROSA
SJALEN I  MITTEN
FICK FLYTTA
HEM TILL MIG




MIN SVARTA,
MJUKA & FINA
SKINNBALLERINA

ÄLSKAR NÄR INSIDAN AV
SKON OCKSÅ ÄR VACKER
FÖR DET ÄR JU DEN
SOM RÄKNAS...


EN ROSA
PIPPITRÖJA

KAN BEHÖVAS NU!!!

TIGHTS KAN MAN ALDRIG
FÅ FÖR MÅNGA AV


VIT OCH LILA
BATIKFÄRGAD TUNIKA
FRÅN
"Line of Oslo"

 EN GRÅ OCH EN SVART
LÅNG BOMULLSTUNIKA

"FINTUNIKA"
I VITT
FRÅN
"Line of Oslo"

Jag är nöjd
och min plånbok
är nöjd.
Vi är
helt överens och
det är huvudsaken,
fastän jag inte fyndade någon
basker eller mössa...

2 kommentarer:

  1. Det var ju värt en runda till Höganäs ser jag! ;) Många fina fynd!
    Nästa gång, måste du ta en vända om en butik som heter "Soluppgången", ligger nära oldsbergs ostbutik på Köpmansgatan (tror jag att den heter), många fina saker som du säkert kommer att gilla.
    kram

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥