Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 19 juli 2011

Snart tid

för bingen!

Har varit en halvmysig dag. Blåste mycket och kallt, tyckte jag, i perioder på stranden.

Blev ett bakåtdopp. Kanske ska förklara mig. Min förstörda nacke och högerarm tillåter mig inte att simma bröstsim mer utan jag får liksom dyka baklänges och simma ryggsim med benen, om ni kan tänka er vad jag menar.

Ska ta bilder en dag när det är riktigt varmt. Ser säkert hur dumt som helst ut men det struntar jag i för jag älskar att bada...

Till sist frös jag så mycket på stranden att vi åkte hem. Vindpinan tog ut sin rätt och har smärtat mig resten av dagen och kvällen. Fattar inte att jag kan må så dåligt av att göra något som jag gillar...



Anders fotograferar
en
"Fullriggare"
på stranden!
(Min nacke)


Får nog tänka lite på
att skaffa en kamera
med bättre objektiv
och zoom.
Insidan på vårt parasoll
på bakgården
den här morgonen!


Daggdropparna
blev till ett
vackert konstverk.


Anders tycker nog att
jag är lite knäpp när 
jag  "snöar" inne
på sådana här
ögonblick.
Säkert fler som tycker
men
det bjuder 
jag 
på!

SÖTA DRÖMMAR
ÖNSKAR
JAG
DIG!

4 kommentarer:

  1. Det är en konst att kunna ta vara på dessa ögonblick! Önskar att jag kunde detta. Som du citerade tidigare - det gäller att leva i nuet!
    Det är en fröjd att läsa din blogg!!!

    SvaraRadera
  2. Tack, Maggan! Du är så kär! Visst önskar man att man tog sig tid att stanna upp och uppskatta fler små söta ögonblick... Hoppas att du njuter av sommaren! Kram<3

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dina ögonblick!!! Anders får lära sig att stå ut! ;)

    SvaraRadera
  4. Tack, Ingrid! Anders har levt med mig så länge så han känner mig och vet att jag är lite "knäpp". Men han vet att jag gillar och njuter av sådana här små betraktelser så han låter mig hållas... Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥