Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 16 oktober 2011

Mingelbilder

från min konstutställning på butik Housing!



Här börjar utställningen med min första 
tavla som jag skickade in till tidningen
Helsingborgs Dagblad 1971 då jag var 

7 år gammal! 

Tyckte själv att jag hade utvecklats och speciellt vad det gäller mina måsar...
(Mc Donalds???, fanns väl inte på den tiden???)







Full fart när jag berättar om tavlorna...
går i ett schvuuuuuung....




 

 



 






 













 


 

 

STORT
TACK
TILL 
ER
alla!




2 kommentarer:

  1. Tack för en jättefin utställning. Jag är så himla glad för den fina tavlan jag köpte av dig, kram//Palle

    SvaraRadera
  2. Tack själv, Palle för att du kom! Kram<3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥