Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 12 januari 2012

Tusen tack!


Varje lördag spelar min man golf från tidig morgon och flera timmar framöver. Det tycker jag är underbart och inget får komma i vägen för detta. Oroar mig ibland för dåligt väder och då tänker jag inte bara på min makes förlust av ett kärt nöje utan även på att min absoluta egentid på helgen går upp i rök!

Blev därför så hjärtligt glad när jag vann följande tävling på självaste Facebook:



jaggillar.nu


Med rätt svar och bästa motivering så vann följande 
personer varsitt paraply från Senz Umbrellas: Therese 
From-Bergkvist, Anette Carlsson, Johanna Spetz,
 Jeanette Ståhl samt Anette Eriksson. Stort grattis! 

Paraply kommer med posten.





MER ÄN SÅ SKA DET VÄL INTE BLÅSA
FÖR DÅ GÅR DET INTE ATT SPELA GOLF.



TÅLER EN HEL DEL VÄDER DET HÄR PARAPLYET, 
 senz.

KAN MIN KÄRA MAN ANVÄNDA 
PÅ SIN GOLFRESA TILL SPANIEN OCKSÅ.
MOT SOLEN ALLTSÅ...





DET VAR ETT PRAKTISKT PARAPLY I MINIFORMAT!







GLAD FÖR SIN PRESENT!


DEMONSTERAR 
OCH


VISAR PARAPLYETS 
SPECIELLA DESIGN. 

DET HAR EN DESIGN SOM GÖR ATT
VINDEN INTE KAN VÄNDA PARAPLYET!

DET HAR GJORT ATT SENZPARAPLYET
HAR VUNNIT FLERA FINA DESIGNPRIS
I VÄRLDEN.




SNYGGT & TÅLIGT FODRAL.

NU VÄNTAR MAKEN SÅ KLART PÅ ATT 
LÖRDAGEN SKA KOMMA OCH SOM
DET REGNAR, HAGLAR & STORMAR IDAG
I SKÅNE,
SÅ ÄR DET STOR CHANS ATT PARAPLYET
KOMMER TILL ANVÄNDNING MYCKET SNART...

TACK!!!

GÅ GÄRNA IN OCH TÄVLA
HOS


på Facebook!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥