Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 29 mars 2012

Bloggpausat

Eftersom dygnets innehåll bestått av hög feber, migränliknande huvudvärk, spyor och ständig sömn så har jag inte känt att ett inlägg hade roat er precis. Men nu är jag på väg tillbaka igen. 

Nu ska jag hänga upp något på ytterdörren eller i ett litet träd som håller borta alla influensasjukdomar och förkylningar. Tror jag ska pynta med fjädrar och kycklingar så fattar nog basiluskerna vinken. Nu är det vår och allt blir ljusare. Det är mitt motto nu efter den här trista och "mörklagda" månaden.


 

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!! Låter inte alls kul. :(
    Kunde ej kommentera på Crocs inlägget så jag kör den kommentaren här:

    Groupon hade någon deal så jag var inne och kikade på deras skosortiment. De hade fina designs på vissa men ärligt talat, hur kan det kännas att gå omkring i "gummidojjor"?
    Jag kan ha fel! :)
    God natt!

    SvaraRadera
  2. Tack,söta Tammy! Vi har ingen tur med tekniken när vi ska kommentera precis. Har aldrig provat men tänker mig som om att gå barfota i gummistövlar. Men designen utvecklas med finare modeller, tycker jag. Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥