Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 18 mars 2012

Börjar bli bokningsvan

Spenderat söndagskvällen vid datorn och bokat ett inrikesflyg till sonen i USA. Han har det toppenbra, tar en latte från Starbucks och testar även lite starkare drycker samt festar och lever livets lyckliga dagar.


Nu ska jag försöka att locka in Katten Prinsen som också lever livets lyckliga dagar då mars månad är ämnad för lite kärlek. Han är lite trög eller dement för på något sätt har han förträngt att han är kastrerad. Men halva nöjet är kanske att söka efter kärleken? Inte vet jag hur det funkar i kattvärlden.

Jag är i alla fall lyckligt lottad som lever tillsammans med tre underbara karlar som jag älskar!

Kärlek till er, gott folk
&
Sov Sött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥