Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 21 mars 2012

En månad snart

Jag och Anders fick en krya på oss-hälsning när i var sjuka. Då var hon inte så många dagar. Bara fem.


Idag fick vi en ny hälsning då Anders envisas med att gå runt och bära på en massa virus hela tiden...
Nu är lilla Nellie snart en månad.

Mitt vackra gud-barnbarn! Gillar verkligen hennes "Dagens outfit" skarpt. Kan undra vem som köpt denna rosa skapelse... En pytteliten heldress från Villervalla som heter "Raspberry". Jag älskar hallon och denna söta lilla tjej, Nellie.

Saknar henne verkligen, men till helgen är det nog min tur att få lov att mysa lite med henne. Saknar faktiskt hennes föräldrar också, så klart.



2 kommentarer:

  1. Tack för att du skriver så fint om henne! Jag tycker så mycket om kläderna, så himla fint. Hade kunnat ha på det varje dag :)
    Vi saknar er också, snart ses vi igen hoppas jag!

    SvaraRadera
  2. Tack fina, Sofie. Nellie är verkligen en flicka och hon är så söt. Hoppas ni har en stund över för mig till helgen då smittorisken är över. Kul att du gillar dressen och hoppas att Nellie tycker att det är mjukt och skönt att ha på sig. Kramar till dig och din fina familj!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥