Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 26 mars 2012

En märklig dag

Gjort hur mycket grejer som helst idag, men ändå inte hunnit med det som jag skulle.

Tänkt att jag skulle blogga om både ditten & datten, men det blev inte prio ett idag.

Vilat mig emellanåt, men är ändå trött och sliten.

Missade Maria Montazamis väderrapport på TV4 ikväll. En utmanig för att samla in pengar för att "Utrota hungern". Finns säkert på webben.

Istället har jag gjort saker i det verkliga livet som betyder mycket mer. Räddat sonen och fixat en veckas boende i New York samt pluggat matte med härliga systersonen Rasmus, som är smart och poletten trilla ner direkt. Vi passade också på att äta middag tillsammans och den här gången lagade vi faktiskt till det själv. Ingen hämtemat från kvarterskrogen.

Så egentligen är jag helnöjd med min dag eftersom jag älskar att finnas till för och hjälpa mina närmaste. Det är kärlek!

2 kommentarer:

  1. Ja, på tal om kvarterskrogen - Vad har hänt med den?

    SvaraRadera
  2. Den har tyvärr förvandlats till en pizzeria/gatuköksbar. Inget ont i det men den var mer restauranglik tidigare och med en mer tilltalande meny. Synd men nu är den såld och varje ny ägare gör som den vill. Fast idag hade vi mer bråttom eftersom jag arbetade lite i eftermiddag och då hämtades maten från Hvilans som stället heter nu. Kram till dig, Maggan!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥