Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 31 mars 2012

En nypa frisk luft

God morgon!



Dagen inleds med att Jeanette lämnar byggnaden efter tre dagars pärs. Måste ut och andas lite frisk luft. Är fortfarande trött, yr och konstig...

Tvungen att handla lite middagsmat och fixa ett annat ärende. Annars kommer dagen att avverkas helt och hållet efter vad kroppen tål. Nu är det "färdigsjukat".

Mina förhoppningar om sol och värme kvarstår. Dagen har precis börjat och min bleka nos skulle gilla att ta med hela mig och sitta på trappan i solen och bara mysa med en kaffekopp och lite snack med grannarna.

Hur som helst så tänker jag ha en bra dag och det hoppas jag att ni också får!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥